۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر

فعالیت ها و وظایف اداره رفاه دانشجویان



اداره رفاه دانشجویان در راستای کمک به امور تحصیلی و معیشتی دانشجویان، به عنوان پل ارتباطی میان دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در دانشگاه فعالیت می نماید.
 
اهم شرح وظایف این اداره به شرح ذیل است :
 
همکاری و ارتباط مستمر با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در زمینه ارائه تسهیلات رفاهی به دانشجویان
 ساماندهی و تسهیل امور مربوط به ثبت‌ نام دانشجویان نو ورود در سامانه فاز 2 برای بهره مندی از تسهیلات رفاهی
 ثبت و تایید انواع کمک هزینه تحصیلی دانشجویان روزانه متقاضی وام های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن متاهلی، ویژه دکترا و ... در سامانه فاز 2 ( باتوجه به سقف اعتبار تعیین شده از طرف صندوق رفاه دانشجویان)
 ثبت و تایید درخواست کمک هزینه شهریه دانشجویان نوبت دوم در سامانه فاز 2 ( باتوجه به سقف اعتبار تعیین شده از طرف صندوق رفاه دانشجویان)
 ارسال لیست درخواست متقاضیان انواع تسهیلات رفاهی به صندوق رفاه دانشجویان و پیگیری واریز وام از سوی صندوق رفاه دانشجویان
 ارتباط مستمر با صندوق قرض الحسنه امام صادق ( ع ) و معرفی دانشجویان نیازمند در شرایط اضطراری برای دریافت وام قرض الحسنه
 پیگیری و عقد قرارداد با بیمه سلامت استان برای بیمه نمودن دانشجویان غیر ایرانی
 پیگیری قرارداد بیمه حوادث دانشجویان و انجام امور مربوط به آن
 شناسایی و معرفی دانشجویان نیازمند به کانون دانشجویی سابقون جهت پرداخت کمک هزینه خوابگاه، تغذیه و یا پرداخت وام و... ( بررسی های کارشناسی توسط کانون دانشجویی صورت می پذیرد)
 پیگیری امور مربوط به دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی( کمیته امداد امام ( ره )، بهزیستی و ... )
 تسویه حساب دانش آموختگان در خصوص مسایل وام و خوابگاه
 صدور دفترچه اقساط دانش آموختگان بهره مند از تسهیلات رفاهی
 نظارت بر پرداخت اجاره بهای خوابگاه ها
 اعلام میزان بدهی و یا تسویه حساب دانشجویان با صندوق رفاه دانشجویان به آموزش دانشگاه
 پیگیری امور مربوط به دانشجویان دارای شرایط خاص جسمی
تاریخ به روز رسانی:
1400/11/03
تعداد بازدید:
1279
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان- دروازه شیراز - خیابان هزارجریب - دانشگاه اصفهان - حوزه معاونت دانشجویی
کدپستی: 8174673441
تلفن:37932128 تلفکس: 36687396

Powered by DorsaPortal